Her Private Life
Duk-mi finds herself swept up in a rumour after she attends a meeting at a special collector's home. She is at her wits' end that the special collector was Cha Shi-an.
Much to Nam Eun-gi's displeasure, Ryan offers a solution to get Duk-mi out of the scandal. Cha Si-an has an unfortunate run-in.
After figuring out Duk-mi's secret, Ryan decides to have some fun with it. Si-an comes to the museum for a visit.