Hero Mask
After a rash of mysterious deaths, Crown prosecutor Sarah Sinclair and SSC agent James Blood discover a conspiracy surrounding uncanny new bio-masks.
Prosecutor Monica Campbell has the SSC department protect a key witness, but when Monica is killed her colleague Sarah asks the SSC to investigate.
An escaped criminal makes a bloody appearance at the SSC office, in spite of being presumed dead. James and Sarah head to the countryside in pursuit.
SSC agent Harry Creighton accepts a job with LIVE Corporation after a personal tragedy. The SSC retrieval team's actions do not go unnoticed.
Investigating Grimm's past, Eddy heads to an abandoned prison and discovers other mysterious deaths. Creighton hunts for a missing sample.
Theo avoids the attack thanks to the Mask he's carrying, Eddy tries to follow Theo, and James catches sight of Creighton in the crowd.
James is able to protect Theo's family, but on the other side of the city Creighton stalks Theo and Eddy as they head to the SSC station.