He's With Me
Martin meets Ted for the first time in the bathroom at Val and Eddie's wedding, while Benny watches unamused. Val tries to convince Martin to step outside his comfort zone, while Eddie gets an earful from Ted after a few rounds of whiskey.
Valerie pops over to Martin's with a couple of unexpected guests. Martin resists Valerie's advice to reach outside his comfort zone, and Ted bumps into Martin on a lunch break.
Martin and Ted get unwanted advice from Val and Eddie as they each get ready to go to a Yankees game. Eddie and Val discuss looking for a new place to live, and Benny invites Martin and Ted to an art exhibition.
Martin and Ted bond at a gallery exhibition. Val and Eddie have a disagreement over vaginas, and Benny lends some helpful insight.
Benny shows Eddie and Val a high-rise flat that is a bit out of their price range. Ted wants advice on a 'thank you' gift for Martin, while Eddie is less than happy about Ted's transformation, but Benny hatches a plan to bring peace.