Hidden Potential
California builder and designer Jasmine Roth transforms builder-basic houses into custom dream homes by giving them features that stand out from the crowd.
Is That My House?
Jasmine Roth customises a basic builder house for a couple in Huntington Beach, California, with an open-concept living area, brand new kitchen, and curb appeal to make it stand out in a neighbourhood where the houses all look the same.