Hitler's Last Stand
The story of the Allied forces trying to free Europe by fighting Nazi fanatics until the last man is standing.
Lost Battalion: The story of the Lost Battalion - the American troops whose mission to liberate St Malo saw them trapped behind enemy lines, with devastating consequences.