Holiday Secrets
Welcome Home
In the throws of emotional crisis, three generations of women reunite and reclaims what's left of their mother-daughter memories, for better or worse.
The family prepares for a festive feast, Vivi faces a former flame, Lara looks to the future and Sonja's past comes to light.