Homicide City: Charlotte
When teenager Harmahn Smith misses his curfew, his parents seek the police's help. His car and body are discovered - what happened to the 18-year-old?
In 1979, bar manager Harriet Simmons disappears and almost a decade later so does Jerri Ann Jones. It takes detectives almost twenty years to link the two murders.
Hardworking single mother-of-two Kenyadda Patterson's body is found near a church. The detectives are shocked to discover who was behind the rape and murder.
When thirty-one-year-old Navy veteran Nikki McPhatter is reported missing by her sister, detectives follow a trail that leads them into the dark lair of a killer.
Insurance auditor, Sallie Rohrbach, disappears during a routine assignment. Detectives follows numerous dead-ends until they discover the horrifying truth.