Hoodie
Hoodie is a superhero story about a perfectly normal boy, with an exceptional talent for parkour and a passion for justice. He has secretly been practicing parkour with Soufian, the best tracer in Brussels. He has been doing so in secret, as his mother, a passionate police officer, would never approve it. One day when a woman is robbed near his house, Pieter hesitates only briefly.