Horsepower
As the 2020 season ends, a cloud hangs over Oisin Murphy as he defends his jockeys' title, while trainer Andrew Balding balances prepping horses for races in the US with recruiting new talent.
Kingsclere staff brave winter as Andrew sends runners to the Middle East, refugee groom Abdul hopes to find his missing brother from Sudan, and Oisin returns from his ban to ride a prize filly.
In the week following Prince Philip's death, Andrew runs Tactical, owned by Her Majesty and ridden by Oisin, at Newmarket. Andrew's sister, broadcaster Clare, visits and recalls their childhood.
Kingsclere faces racing's giants at Royal Ascot, with Oisin and Frankie's friendship turning to rivalry. Alcohol Free seeks redemption, and Andrew aims to fulfil King Power's dreams.