Hostages
Driven by desperation, rogue FBI agent Duncan Carlisle makes hostages of renowned surgeon Ellen Sanders' family. He demands that she kill the president during an upcoming operation. While Carlisle and his team of accomplices - including brother-in-law Kramer, hot-headed ex-soldier Archer and mysterious Sandrine - hold the family captive, the lines between right and wrong become increasingly blurred. Ellen faces a terrible dilemma between following her captors' demands or further endangering her family.
A rogue FBI agent takes Dr Ellen Sanders hostage after she is chosen to operate on the president, threatening to kill her and her family unless she assassinates him during the surgery.
Invisible Leash
When Ellen disobeys Duncan's orders and stalls the attempt to assassinate the President during surgery, he threatens to take the life of a member of her family. Ellen begins to realise that there is no one she can trust.
When President Kincaid decides to use the services of another surgeon, Duncan threatens Ellen that there will be terrible consequences if she can't convince him to keep her on as his doctor.
Ellen and Brian come up with an escape plan, but can Brian manage to distract Duncan and his team for long enough to allow Ellen and the children to flee to freedom?