Hotel Costiera
Daniel De Luca, a former Marine, returns to Italy to work at a luxury hotel in Positano. Shortly thereafter, the owner's daughter disappears, and De Luca is tasked with finding her.
An elderly Jewish woman dies during a stay at Villa Costiera. Her son, Richard, flies from New York to bring her body home for a traditional burial.
A woman from Daniel's past, fellow Marine April Mackenzie, shows up needing his help after she loses a bracelet with sensitive data. Daniel and his team must find it before word gets out and April gets in trouble.
A young boy arrives at Villa Costiera aboard the hotel's supply van looking for Daniel. Daniel and his team must find out why.