House of the Dragon
Featuring American Sign Language (ASL) interpretation. Set 200 years before the events of Game of Thrones, this epic series tells the story of House Targaryen.
The Heirs of the Dragon
Viserys hosts a tournament to celebrate the birth of his second child. Rhaenyra welcomes her uncle, Daemon, back to the Red Keep.
After Rhaenyra cuts short her tour of Westeros, Daemon introduces the princess to the Street of Silk after dark.
Daemon visits his wife in the Vale. Viserys and Rhaenyra broker agreements with the Velaryons. Alicent seeks the truth about the princess.
The Princess and the Queen
Ten years later. Rhaenyra navigates Alicent's continued speculation about her children, while Daemon and Laena weigh an offer in Pentos.