Human Target
Rewind
Chance and Winston run into difficulties as they try to protect a client they have never met from an assassin in the tight confines of a plane in flight.
Chance's hunt for a friend's killer leads him to the Russian Embassy, where his quest for vengeance leaves him embroiled in an international arms deal.
Chance is hired to find and protect a reformed thief who is believed to be hiding out in a remote monastery. The security expert must foil the murderous intentions of the former criminal's old accomplices.
Chance protects a district attorney with a mysterious past who is being pursued by mobsters because of her involvement in an investigation into organised crime.