Hunting Fish
This time Thom Hunt wants to test his fisherman skills by leaving his comfort zone behind and challenging himself to catch different species in unfamiliar places against the clock.
Extremadura
Thom hunt is challenged to hunt a record-breaking Barbel in the Spain's striking Extremadura.
Thom hunt challenges himself to locate a rare Mirror Carp in stunning Gran Canaria.