Hwajeong
16th century, Joseon Dynasty. Princess Jeongmyeong is forced to flee the castle and hide in the town, living as a commoner, when King Seonjo dies and Prince Gwanghae takes the throne by force. He's the son of the king's concubine. In order to survive, she has to disguise herself as a dead body, and follow her harsh fate... How was Princess Jeongmyeong's life, the Iron Princess, who didn't succumb to the corrupted King of Injo?