I Don't Know
Jade remains missing and tension rises in the village. Emma, under the watch of her parents Camille and Fabien, becomes the target of rumours. A new search is launched in the forest, joined by Yvan, Jade's father. Camille is consumed by worry and begins to doubt her daughter's possible involvement, a suspicion that starts to strain her relationship with Fabien.