I Live With Models
When regular guy Tommy is discovered as a hand model, he finds himself 'living the dream' with three young models in a Miami apartment.
Trip
Tommy is headed to Japan... but needs to get over his fear of bras in order to get the job done! Also, Anna meets more than her match in ego and Enrique is convinced Tommy is a pervert! (S1, E02)
Tommy loses Seth as a pool partner when secrets of Tommy's past are revealed! Enrique steps in as Tommy's partner as reputations are on the line for the big match! Scarlet finds an odd job. (S1, E03)
Tommy splashes out on a flashy new suit that grabs the attention of a beautiful lady. However, the purchase takes Tommy back to his days of being broke! How long can he keep up the façade? (S1, E05)
Scarlet meets her fashion idol... who turns out to have the hots for Tommy! Meanwhile, Anna convinces Enrique his room is haunted by ghosts but she has a sleepy agenda... (S1, E06)