I Will Be Your Bloom
A former teacher becomes a housekeeper at a student house where an unsuccessful boy band lives, where she tries to help the band achieve their musical dreams.
Former teacher Asuka takes a job as the dorm parent for a struggling group of young entertainers - one of whom used to be a student of hers.
Asuka resolves to gain more fans for 8LOOM. Meanwhile, the boys grow restless as they face the daunting challenge of securing a contract renewal.
As part of her strategy to make the 8LOOM members more self-reliant, newly appointed chief manager Kosaka declares that Asuka is no longer needed.
Hanamaki tells Dan to write a love song, but he's never written one before. Asuka goes on a mock date with him and learns about his complex feelings.
The boys get the chance to have a live performance broadcast on TV. But the day before the show, they learn that Takara has been hiding an injury.
As 8LOOM's popularity grows, the group books a performance at Dan's old high school. Eiji gets angry when Yukiya invites a former member to the show.