Impractical Jokers
Post Malone
The jokers give unsolicited etiquette advice and live tape strange product reviews; one lucky joker takes all the blame for celebrity guest Post Malone.
From working remotely to pitching unconventional business ideas with Steve Byrne, one Joker has a shot at winning a pair of highly sought-after sneakers thanks to NBA star Anthony Davis.
Joined by John Mayer, the Jokers must convince unsuspecting temps to accompany them to a business dinner; the losing Joker has to face the wrath of angry Mayer fans in a humiliating punishment.
Sal, Q, and Murr fall head over heels for someone they just met; a heated debate with pro wrestler MJF; a Joker discovers an untapped clairvoyant talent they possess with guest star Kesha.