In The Frame
Alice talks through photos with Dressage legend Richard Davison with wife Gill and showjumping son Joe.
Alice chats to Peter and Mark about the history of 'The festival of British eventing' at the beautiful Gatcombe park and the fun they have had over the years with the event.