IN THE SOOP: Friendcation
The Koreans Park Seo-joon, Choi Woo-shik, Park Hyung-sik, Peakboy and V form the well-known group "Wooga Squad". Together, the young men spend a four-day friendship trip that takes them to the Goseong area.
A Sudden Trip
Real-life friends in the entertainment industry, Park Seojun, Peakboy, Choi Wooshik, Park Hyungsik, and V travel to Goseong in Gangwon-do for three nights and four days at the suggestion of a friend.
Letting Loose
On day two of the friendcation, the group embark on their first outing with excitement. However, their excitement falls short as they run into unexpected complications.