Inside Men
John is the manager of a cash counting depot who faces his worst nightmare: an armed robbery. His family are taken hostage and he is forced to open the safe at gunpoint. He has been trained for this but nothing can prepare him for the real thing.
John, Chris and Marcus struggle to talk without arousing suspicion. Their first challenge is to employ the muscle to do the heist. Marcus knows a businessman who can provide guns and men, but he wants to see cash to prove they are serious.
Planning for the heist is coming together but the men's lives aren't getting any easier. Chris's mum is getting worse. Marcus is under pressure from Gina to assert himself more. Meanwhile, John tests the guns and enjoys his new found confidence.