Insomniacs After School
Capella
When high schooler Ganta Nakami finds out that his classmate, Isaki Magari, also suffers from insomnia, the two form an unlikely bond that develops into something more.
When another student expresses interest in joining the Astronomy Club, it makes things a lot more complicated for Ganta!
Ganta invites Isaki to the fireworks festival, swearing that they'd only be going together for photography practice; Isaki promptly accepts.
Isaki makes a promise to Ganta to meet on the beach under the starry sky if the weather clears up.
The heat is unbearable; the lack of AC doesn't help; even the breeze is too warm; it's almost too hot to take pictures.