Interstellar Ella
In the year 3021, on a space station somewhere between Mars and Jupiter in the Milky Way, eight-year-old Ella Ryder sets out with her friends on exciting adventures of discovery.
Saving Mooncake
When Ella heads out to collect space materials for the Clubhouse, she borrows Slippy's luckiest good luck charm, Mooncake. When Ella arrives at a black hole, Mooncake is bumped into its strong gravity.
A Star is born
Slippy needs iron to fix his space racer, so Ella tows him to a metal asteroid, where Glitch is instructed to cut off a small piece. But when Ella distracts him, he accidentally cuts the asteroid into two large pieces.
Ella finds the missing wheel of the Lunokhod 1, a Robotic Moon Rover featured in Dad's new Lunar Exploration Museum. When they power it up, the Rover races across the moon's surface with Ella, Slippy and Madhu in hot pursuit.