Into The Blue
Charter boat captains Steve Rodger and Scott Walker combine their distinctly different fishing styles and skills. Rodger has a lifetime of fishing and diving experience and Walker is a proven performer in big-game billfish tournaments.
Captains Scott Walker and Steve Rodger continue their search for permit on wrecks in the Gulf of Mexico.