Into The Congo With Ben Fogle
Fearless adventurer Ben Fogle embarks on his most extreme journey to date into the Congo, one of the most mysterious and perilous places on earth. He travels into the Congo's remote rainforests to immerse himself with native tribes and culture.
Ben arrives in the bustling capital Brazzaville, before setting off on a gruelling two-day journey into the wilderness to visit a remote tribe living deep in the jungle, one of the longest-surviving cultures in the world.