Iron Wok Jan
Based on the hit manga of the same name, "Iron Wok Jan!" follows Jan, a devilish master chef of Chinese cuisine, who will stop at nothing to crush his opponents. This is an adrenaline-pumping tale where the unhinged cast defies ethics and treats cooking like magic, creating all kinds of wild dishes. Jan charges forward to face the ultimate Chinese cuisine battle, ready to challenge the world!
Flames and Meetings
Gobancho's Chinese Restaurant is the best Chinese restaurant in Tokyo, though some might dispute that.
They're Like Gunpowder
An infamous food critic shows up at Gobancho's, but may have met his match in Jan and Kiriko.
A mistake in the kitchen leads to Jan reminiscing about what brought him to Gobancho's.
Otani launches a Chinese cooking competition in hopes of getting revenge on Jan.