Jack o' Frost
Salesman Fumiya Ikegami (Kosuke Suzuki) meets illustrator Ritsu Okusawa (Kyoya Honda) in a coffee shop, sparking romance between them. After a heated argument, Ritsu is injured in an accident that results in memory loss. He can't remember meeting Fumiya or ending their relationship. Seeing this as a second chance, Fumiya decides to win Ritsu’s heart all over again. Will rekindling their love be more challenging the second time around?