Jacqueline Wilson's Little Darlings
11-year-old Destiny longs to meet her dad, who happens to be rock star Danny Kilman, but he doesn't even know she exists.
Destiny can't wait to meet her long-lost dad who just so happens to be superstar Danny Kilman. The only problem is that he doesn't know she exists yet.
The Jacket
Destiny and Sunset's bond deepens, and with a little sisterly help, their hidden talents begin to emerge.
Destiny feels rejected by her dad and vows to forget all about the Kilmans, when news of Danny's secret daughter hits the front pages.