Joe vs Carole
Carole Baskin, a big-cat rescuer, sets out to end roadside zoo operator Joe Exotic's animal shows and cub-breeding business, inciting a bitter 10-year feud that threatens both of their livelihoods.
Unwanted Animals
Carole Baskin, a big cat rescuer, learns that roadside zoo owner Joe Exotic has hired a hit man to murder her; seven years earlier, their rivalry begins when she builds a coalition to shut down his animal show and cub-petting operation.
Joe takes John and Reinke on a road trip for a surprise visit to Big Cat Rescue; Carole builds a case to bring down an abusive tiger owner; Joe and John take their relationship a step further.
Joe flies off the handle when Carole tries to turn those closest to him against him; Rick films a wedding at the zoo; Carole searches for a congressional sponsor for her big cat bill.
Joe finds a new partner for the zoo and pursues his political aspirations; John learns some unexpected news; Travis seeks purpose; Carole prepares to testify before Congress.