Johnny Sokko and His Flying Robot
Dracolon, The Great Sea Monster
Johnny discovers the B.F. Gang, Unicorn, and takes control of Giant Robot, his ally in the fight for good over evil.
Dr. Over makes Ligon swallow a train near Lake Biwa to kidnap one of the passengers and head of the Kyoto Branch of Unicorn Organization.