JONAS
Wrong Song
Nick writes a song for Penny, who he really likes - then discovers she has a boyfriend. He tells Penny how he feels, and finds she's broken up with her boyfriend, so all's well.
The brothers are pleased their mate Carl isn't upset by their success, not realising he's cashing in on their celebrity. When they find out, they decide to teach him a lesson.
Macy hears Jonas needs a backing singer. She volunteers, only the trouble is she has a terrible singing voice. Kevin needs to find a nice way to tell her that won't upset her.