Journey into Maths Country
The Prisoner's Dilemma
Two prisoners must choose between cooperation and betrayal without consulting each other. This famous prisoner's dilemma that will take us to the heart of game theory. We think mathematically about a very philosophical question: is it in our interest to collaborate with others?