Katie's New Life
Katie, a young and financially struggling waitress, dreams of becoming an architect. Her mundane life takes a dramatic turn when she's invited to an exclusive nightclub by Martin, a charming yet mysterious man. Unbeknownst to Katie, Martin is entangled with a criminal underworld and sees Katie as the perfect fit for a sinister scheme orchestrated by his boss.
Young waitress Katie, dreaming that her life will soon change for the better, unexpectedly gets an opportunity. An imposing young man, Martin, invites her to a party in a nightclub together with her friend. Suddenly, he becomes very rude towards Katie.
Andy, Adele's brother, comes to the hospital. He also believes that Katie is his missing sister. Katie understands that leaving together with Andy is the only way how she can escape from the bandits waiting for her at the hospital.
The Carsons decide to hold a press conference and officially announce that their daughter has been found.
Katie is kidnapped by Sandra - a former roommate, she expects to get a good ransom for the minister's daughter.