Kengan Ashura
Underground gladiator Tokita Ohma fights on behalf of business mogul Nogi Hideki, who wagers mega-business deals on the outcomes of the brutal matches.
Kengan
Chairman Nogi suddenly calls low-level employee Kazuo Yamashita into a meeting and gives him an unexpected, and unwanted, new assignment.
Ohma thinks he's got the upper hand, but Jun Sekibayashi quickly reminds him: pro-wrestlers are great actors, and they love to put on a show.
Chairman Nogi refuses to enter Ohma into the Annihilation Tournament, but there's another way for him to qualify and he'll need Yamashita's help.
Unexpectedly, Ohma is thrown into an all-out brawl. Over 100 fighters are locked in a room, but only five can make it into the tournament finals.
While some try to enjoy their time on the luxury liner, others strategise behind the scenes, with one savvy shogi player pulling a surprising move.