Kick It Like a Girl
The gripping documentary series KICK IT LIKE A GIRL sheds light on the lives of young female footballers who are defying prejudice and pursuing their dreams in the male-dominated world of soccer. The series portrays girls from the Ruhr region who play for SGS Essen, a club dedicated to promoting female talent.