Kids Who Save the World
Discover a beautiful live-action show that encourages kids to think about ways they can help protect the environment.
Clean Air
Follow Arya to Epping Forest and find out why trees are so important and what you can do to help reduce pollution and look after the natural world.
Climate Strike & Turn Vegetarian
Meet William, follow him to a climate strike and find out why he is so passionate about urging the Government to take care of our Planet.
Follow Zeb on a beach clean, find out why it is important to protect our waters and sea creatures and what you can do to reduce plastic waste.
Join Max as he shows his favourite outdoor place and explains how his eco group can help save energy and protect the world from climate change.
Meet Neveah-Rae and find out how you can help the world by upcycling and making objects from unwanted materials rather than buying new.