Kill Heel
In the cutthroat world of UNI Home Shopping, three ambitious women vie for ultimate power. Ki Mo Ran (Lee Hye Young), the formidable Vice President, is on the brink of total control after climbing from the lowest ranks. Bae Ok Sun (Kim Sung Ryung), a top-performing presenter known for her exceptional sales skills, harbors hidden secrets that could jeopardize her success. Woo Hyun (Kim Ha Neul), another presenter with a charming on-screen personality, experiences an unexpected transformation that fuels her own aspirations. As these women navigate the intense competition, each is determined to claim the coveted #1 position, regardless of the obstacles in their path. This high-stakes drama reveals the cutthroat nature of television shopping networks and the lengths people will go to achieve their ambitions. "Kill Heel" is a 2022 South Korean drama series that was directed by No Do Cheol.