Killer Bods
In a world of ego-driven subcultures, devotees will do anything to gain acceptance, and, for some, the drive for perfection leads to murder.
Blood, Sweat, and Tears
A mystery grips a small seaside town where a competitive bodybuilder's husband disappears; puzzling sightings, shocking revelations and bizarre deceptions eventually lead police to a grisly discovery.
Pride and Payback
Competition among personal trainers at a high-end Florida gym is intense. A volatile mix of pride and rage ignites a horrific and deadly chain reaction.