Kin
A boy is killed, and his family embarks on a gangland war with an international cartel. But the Kinsellas have something the cartel does not, the unbreakable bonds of blood and family.
The Kinsellas are a small but tight-knit crime family in Dublin, Ireland, increasingly at odds with a powerful drug cartel. When the hotheaded son of Frank Kinsella gets into a violent confrontation with one of Eamon's men, the Cunninghams retaliate.
The Kinsellas deal with the fallout of the Cunningham's retaliation, Frank attempts to avoid an all-out war, while Michael is torn between helping Jimmy seek his revenge and staying above the fray so he can see Anna again.
The Kinsellas bury one of their own as they prepare for an all-out war against the Cunninghams, Michael and Jimmy set a plan in motion for revenge, and Amanda orders her first hit.
The walls are closing in. The Kinsellas are blacklisted by Eamon Cunningham, but necessity is the mother of invention. Amanda pitches an idea to force Cunningham back onto his heels.
The Kinsellas strike back at Eamon Cunningham, as Amanda starts to blame others for Jamie's death. Michael unintentionally puts Anna in danger, and the end game starts to take shape.
Frank and Eamon deal with the stress in different ways, as Amanda continues to anger the rest of the family with her dynamism.