Kolchak: The Night Stalker
Kolchak suspects extraterrestrial involvement when a series of electronic-equipment thefts is linked to several bizarre murders.
Kolchak theorizes a vampire is behind a string of deaths from Las Vegas to Los Angeles, in which bodies were left drained of blood.
The fiery deaths of three associates of a symphony conductor bring fatigued Kolchak into a confrontation with a supernatural force.