Kumusta
A new cross-cultural culinary collaboration is here! Led by chef JP Anglo, Filipino celebrities Jodi Sta. Maria, Francine Diaz, Janella Salvador, and Arci Muñoz partner with South Korean actor Ji Chang Wook to develop a Filipino pop-up restaurant in Gangnam. The stars are put to work sourcing ingredients, designing menus, preparing food, and serving customers while navigating language barriers, cultural differences, and the everyday pressure of working in a restaurant. Despite the difficulties ahead, the stars are dedicated to their goal of introducing Korea to Filipino food, serving up classic Filipino dishes to special guests and curious customers.