Ladies & Gentlemen
After a devastating divorce from his husband, Mike takes a rideshare car to the middle of a bridge... To end his life. After some quick thinking and friendly words, he is talked down by his driver, Seth. With nowhere else to go, He agrees to stay with Seth, embarking on a new life adventure!
The gang's all together now, but Seth needs to lay down some ground rules. Kat gets a gig, and the boys do laundry.
Oh man, what's Maddy going to do? Pablo's getting to be a bit too much, and it looks like she's gotta make a change. Sam is all for it.