Lady Liberty
Despite being surrounded by potential suitors, Lin Zhan Qiao (Tiffany Tang) hasn't felt particularly drawn to marriage, instead opting to live a single, thriving life like her friend Zhou Mei (Yang Cai Yu). She's not uninterested in men, but she's never wanted to date just to date – if she's going to end up with someone, he'll have to be someone she loves with her whole heart. The first time she meets He Han (Mark Chao), however, she's not convinced that he's the right guy, as they struggle to get along and don't always see eye to eye. But as they spend more time together, Zhan Qiao begins to realize that He Han might be more compatible with her than she initially thought. This drama was adapted from the novel "Du Shen Nv Ren" by Yi Shu.