Legit
Jim Jefferies takes a close friend with advanced-stage muscular dystrophy on a debauchery-filled road trip to Las Vegas.
Jim and Steve decide to break Billy out of his adult care facility to party for one more night but they are forced to take Billy's mentally challenged roommate along for the ride.
Jim and Steve create a fake online dating profile to help Billy meet girls. Steve goes to a bar and tests out Jim's pick-up strategies on a co-worker.
Jim invites Steve to a gig in Omaha. Jim gets in a battle with another aeroplane passenger about plane etiquette.
Jim, Steve and Billy appear in court to recall the night two criminals broke into their home looking for drugs.
After Jim gets rejected from a youth mentoring programme, Ramona asks him to be a positive influence on her nephew; Steve blows a gasket over an unexpected discovery about his ex-wife and the neighbour Todd.