Leverage
Former insurance investigator Nate Ford and his band of cohorts act as modern-day Robin Hoods, pulling elaborate scams targeted against the greedy and the corrupt. Nate was inspired to begin his con business when his former employer refused to pay for treatment that could have saved his son's life.
When the downtown church of Nate’s former priest – and childhood best friend – is about to be razed by a profiteering real estate developer, the team must stage a miracle in order to save it. But, as the story progresses, the question arises as to who exactly is saving whom.