Lie Detector: Truth Or Deception
Examining individuals long suspected of serious crimes who voluntarily submit to taking a polygraph test hoping to clear their records.
Matheau Moore
Matheau Moore sits down for a polygraph test with former FBI agent George Olivo, hoping to clear his name. Though he was found not guilty of murdering his wife, Emily Noble in 2022, suspicions still follow him--even among those closest to the case.
Eva Hamby sits down for a polygraph test with former FBI agent George Olivo in an effort to clear her name in the eyes of her doubters. In 2008, Hamby was convicted of second-degree murder for the stabbing death of her boyfriend.