Lies Hidden in My Garden
Joo-ran lives a picture-perfect life with her husband Jae-ho, until a strange smell from the backyard stirs her anxiety; Sang-eun, trapped in poverty and abuse, is shaken by the sudden news of her husband Yoon-beom's death.
Joo-ran approaches Sang-eun and proposes they uncover the truth together; when Jae-ho calls Sang-eun, Joo-ran secretly watches their meeting, torn between whom to trust.