Life Behind Bars
Brandon Semenuk, the freeride mountain bike star, travels the world with a crew of his best friends as they seek MTB adventures, from competition circuits to locations for Brandon's film, Rad Company.
Ultimate MTB house
In the woods of Canada's British Columbia, Brandon Semenuk and his friends move into a cabin and turn the area into their riding playground decked out with dirt jumps and slopestyle courses.
California coasting
To escape the winter in Canada, Brandon Semenuk and Logan Peat hop into a Ford Mustang Mach 1 to road trip down the Pacific coast for an epic mountain bike session in Santa Cruz, California.
MTB riders Brandon Semenuk and Logan Peat head down to Tehachapi, California to test out a foam training facility. Afterward, they hit the outdoors for some freshwater fishing and skeet shooting.
Armed with shovels and pup tents, Brandon Semenuk and his friends camp out in Lillooet, British Columbia, to tame the wild terrain and turn it into custom mountain bike trails.
In a former moto zone, Brandon Semenuk and Graham Agassiz lead a crew to build a new run called the Snake Den. After scoping out the turf on motorbikes, the guys create a figure-eight MTB course.
While recovering from a nasty crash at the Snake Den, Brandon Semenuk heads home for a backyard session at his MTB dream house before hopping in a rally car for some fun in the dirt.