Light of Dawn
Orphan Gao Feng (Zhang Ruo Yun) has long hoped to find the truth about his family after learning that he was adopted, but his mission takes an unbelievable turn when a car crashes into a statue in the middle of a town square and unearths human remains that appear to be related to his family history. The incident connects him to Wu Fei Fei (Ma Si Chun), a woman from a wealthy family that holds plenty of dark secrets, especially from her father Wu Guo Hao (Wang Jing Chun). As Gao Feng and Fei Fei strike up an uneasy alliance and investigate what happened, they delve into a complex web of concealed truths, complex family legacies, and a long-hidden crime that will change both of them forever. This drama was adapted from the novel "Xue Yuan Xiang Dui Lun" by Chen Yu.